Acer Chromebook Plus 514 CB514-3H-R66W - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

douwe-w 17-12-2023

Stevig, snel en gaat lang mee

Deze Acer is mijn eerste ervaring met chromebooks, en tot mijn verbazing doen ze echt niet onder voor andere laptops. Allereerst voelt de laptop stevig aan, en ook het scherm wiebelt niet als je de laptop gebruikt. Een ander leuk design detail vind ik de fysieke cover voor de webcam, dat geeft een fijn stukje zekerheid.

Verder gaat alles razend snel, van browsen tot programma's openen, en ook de wifi 6e chip doet zijn werk goed, ik haal bijna mijn volledige gigabit via wifi! Ook qua aansluitingen is de chromebook in orde, 2 usb-c's, een usb-a en hdmi. Eigenlijk alles wat je nodig kunt hebben.

Al met al ben ik erg positief over, hij is snel, typt lekker, batterij gaat lang mee, koppelt goed met je telefoon. Het enige wat misschien beter kan, is het geluid. Maar de laptop heeft gewoon een audio jack en ook bluetooth, dus daar kun je gemakkelijk omheen werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zit stevig in elkaar
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• speakers kunnen beter

Bessie 16-12-2023

Een mooie Chromebook met uitstekende prestaties

Allereerst wil ik het slanke en lichtgewicht ontwerp van de Acer Chromebook Plus 514 benadrukken De aluminium behuizing voelt duurzaam aan en geeft de laptop een mooie uitstraling. Het scherm van 14-inch Full HD IPS levert levendige kleuren en mooie scherpe details. Na het ontvangen van de Acer Chromebook ben ik gaan inloggen met mijn emailaccount van Google hetgeen gemakkelijk ging en daardoor direct diverse apps en programma's kon gebruiken.

Wat betreft prestaties vind ik de Chromebook Plus 514 uitstekend presteren. Uitgerust met een krachtige Intel Core i5-processor en 8 GB RAM. Het opstarten van de Chromebook is razendsnel, en de reactietijd blijft zeker goed, zelfs bij het gebruik van meerder/veeleisende apps.

Een ander tot nu toe positief punt, zeker om even te benoemen is de accuduur van dit Chromebook.

De Acer Chromebook Plus biedt ook veel connectiviteitsopties, waaronder USB-C, USB-A, een microSD-kaartlezer en een koptelefoonaansluiting. De veelzijdigheid van deze poorten maakt het gemakkelijk om randapparatuur aan te sluiten en bestanden over te zetten.

Ik heb eerder een Chromebook gehad en vond deze toen zeker niet geweldig (uiteraard geen Plus model). Over het algemeen ben ik nu zeker tevreden met de Acer Chromebook Plus 514 (CB514-3H-R66W). Het combineert diverse prestaties en functionaliteiten op een gunstige manier.
De laptop biedt een degelijke prijs-kwaliteitverhouding en zal waarschijnlijk zeker aan de verwachtingen voldoen. Vooralsnog het enige minpuntje tot nu toe vind ik het dat het geen touchscreen heb.

• Snelle laptop, goede prestaties
  • accuduur zeker voldoende
  • veel connectiviteitsopties

Minpunten

• geen touchscreen

kimm90 14-12-2023

Fijne handzame laptop

De afgelopen 4 weken heb ik deze mooie Chromebook Plus mogen testen. De laptop is makkelijk in gebruik. Ik vind het echt een makkelijke laptop voor op schoot op de bank want hij is lekker klein en ligt van gewicht. Het toetsenbord vind ik ook erg fijn. Ik mis alleen wel een beetje het aanraakscherm die mijn huidige laptop wel heeft. Ook kun je de laptop lang gebruiken. Ik heb de laptop veelvuldig gebruikt de afgelopen 4 weken en de accu nog maar 1 keer opgeladen. Dus dat is zeker een pluspunt. als je opzoek bent naar een kleine handzame laptop zal ik deze Chromebook Plus zeker aanraden.

Pluspunten

• handzaam formaat
  • fijn toetsenbord
  • goede accuduur

Minpunten

• geen tutchscreen